Welkom, Mia!

Ik had het vorige week al klaar, samen met het pakketje voor Felix, maar het babybezoekje deed ik pas vandaag. Daarom kon ik nog geen foto's posten.

Ik ging vanmorgen dus kijken naar Mia, de snoezige dochter van een collega. (Ik had haar "officieus" al wel gezien, maar hiermee werd het dan "officieel"!)
Mia is intussen 3 maanden en al een flinke meid!

Ze kreeg ook een bavet van mij, gepersonaliseerd met het beeldeken van haar eigenste geboortekaartje. Binnenkort mag ze groentenpap beginnen te eten, dus haar mama zal een XL-slab kunnen gebruiken, mijn gedacht!

Omdat Mia nog een grote broer heeft, vrolijkte ik voor hem nog een t-shirt op met een tweekleurig flocksel.

XL-slab met geappliqueerd prentje van het geboortekaartje

Foute kleurweergave: donkerblauw t-shirt en fluorode raket
t-shirt: Hema
flockfolie: De Banier

Iets betere kleurenweergave van de raket

Reacties

Woohoo zei…
Leuke geboortecadeautjes weeral! :)

Populaire posts van deze blog

We haken weer lekker weg...

Een simpel rokje in tricot - met tutorial

Zelfgemaakte wasbare billendoekjes