Aan de slag voor de kerstswap

Vandaag begon ik eindelijk aan mijn ideetje voor mijn kerstswap... Helaas kan ik er niet veel over zeggen, want de gegadigde leest mogelijks mee.
Heb weer heerlijk zitten prutsen, oh, wat ga ik dit volgende maand missen...
Ik hoop dat ik het morgen kan afwerken! Da's dan weer iets dat ik kan doorstrepen op mijn "To Do (voor ik weer moet gaan werken)"-lijst... (Over hoe ons kot erbij ligt, zal ik maar zwijgen, zeker?) Want het huishouden vergeten we tijdens het handwerken! Hmpfff...

Nog een leuke uit de mond van onze oudste zoon vanavond (bijna 2 1/2 jaar) toen Jeroen Meus aan 't koken was met varkenskroon (je weet wel, zo'n vleesje waar aan de zijkant ribbekes uit priemen): "Kijk mama, vleesje pootjes aan, he"! #sweet!!!


Reacties

Mamadammeke zei…
Ben ook druk aan het swappen. En nog drukker mijn huishouden aan het verwaarlozen ;). Maar morgen moet ik eerst huishouden doen, en dan ga ik verder doen!
Zo herkenbaar ;-)

Populaire posts van deze blog

We haken weer lekker weg...

Een simpel rokje in tricot - met tutorial

Zelfgemaakte wasbare billendoekjes