Big Blogameetup 2

Afgelopen zaterdag begaf ik me naar Koekenstad voor de Big Blogameetup. Het was voor mij de eerste keer, vorig jaar miste ik het eigenlijk (niet genoeg online zeker?), maar toen blogde ik ook nog maar een zestal maanden.

De voorbereidingen liepen erg vlot: in no time regelden we met 5 mensen een carpoolsysteem. Het begon in Dilbeek bij deze madam, met een tussenstop in Vilvoorde waar ik haarhaar en haar vond en zo snorden wij gemoedelijk in 1 auto richting Antwerpen.

Onze stembanden waren alvast opgewarmd toen we de Idealabs binnenstuikten. Ja, stuikten, idd, want onze chauffeur waren we al bijna kwijt aan de liftdeur die onverwachts en meedogenloos snel dichtging. Gelukkig konden we dat nog goedmaken in de loop van de avond! :o)

Het was heel bizar om zoveel bloggend vrouwvolk samen te zien. Sommigen herkende ik direct (omdat ze zelf in beeld komen op hun blog), anderen kende ik dan weer niet van gezicht, maar soms wel van blog.

De sprekers vond ik niet allemaal even interessant en bovendien vond ik het een beetje jammer dat er maar 37 stoelen voorzien waren voor meer dan 100 aanwezigen. Dat maakte het niet zo evident om aandachtig te luisteren en kijken. Gelukkig lukte dat al iets beter eens de microfoon geregeld was...

Ik praatte veel met mijn carpoolmatekes, maar ontmoette ook Jennifer van Emptythefridge en Davina van Woohoo!. Uiteraard zijn er ook mensen die ik volg en die er ook waren, maar die ik helaas heb gemist. Misschien ontmoet ik hen dan wel de volgende keer, niet getreurd!

We werden voorzien van lekker eten (sorry, geen foto van! 't Was te lekker!) en leuke goodiebags. Eentje van Omegapharma en eentje van alle andere sponsors. Foto's vind je hieronder.

Yay! Gewonnen!
In de grote goodiebag zaten ook een pak bonnetjes en papiertjes die ik nog eens rustig moet nalezen. Ik zal mijn portemonnee maar vasthouden, want er zitten ook e-shopbonnetjes bij!
Maarrrrrr: één geel papierke sprong daarnet echter in mijn oog. Het is bijna niet te geloven, want ik ben zelden bij de gelukkigen, en toch: "U hebt gewonnen".
OMG! Ik won gewoonweg een personal assistant! Hoe cool is dat? Ik maak me nu al de wildste voorstellingen van Jani-achtige gozers die mijn huis hier onder handen komen nemen :o) Ik hou jullie op de hoogte!

Alleszins: hartelijk dank én proficiat aan de organisatoren Soetmin, Heidi, Lobke en Saartje! Tot volgend jaar!
Vrouwen, ziet u?

Een deel van de carpoolcrew
OmegaPharma

Eetbare goodies 

Andere goodies



Reacties

Annelyse zei…
ik ben wel zeer benieuwd naar de persoonlijke assistent ;-)
Tina zei…
Benieuwd naar je persoonlijke assistent(e).

Tina
www.driecreatievebijtjes.blogspot.be
Het was geweldig tof! Ik ben blij dat ik je leren kennen heb :-)
Laat ons weten hoe jouw O-M-G-ik-ben-toch-wel-een-beetje-jaloers-prijs beviel!

Populaire posts van deze blog

We haken weer lekker weg...

Een simpel rokje in tricot - met tutorial

Zelfgemaakte wasbare billendoekjes