Big Blogameetup

Ik twijfelde er even over, maar na het vinden van een opvang-arrangement voor de kindjes (dank aan oma en opa - wat zouden we zonder jullie zijn?) schreef ik me dan toch in voor de Big Blogameetup.

De bloggende medemens heeft het wellicht al op andere blogs en misschien ook wel op facebook zien voorbijkomen: op zaterdag 28 maart ontmoeten 150 bloggers elkaar in real life. Eventjes weg van de pc, onszelf "optalloren" om een gezellig babbeltje te doen met schrijfgrage blogcollega's. Er staan ook enkele sprekers op het programma, al kan ik me daar momenteel nog niet zo veel bij voorstellen.
Alleszins ben ik niet van plan mijn blog te "professionaliseren" of wat dan ook, maar we kunnen er alleen maar van bijleren, zeker?

Zaterdag ga ik dus nog eens terug naar de stad waar ik 3 geweldige jaren woonde met een leuke vriendin. Helaas zien wij elkaar intussen veel te weinig. De afstand van 120 km tussen onze huidige woonplaatsen zit daar ongetwijfeld voor iets tussen... (Maar niet getreurd: in mei zien wij elkaar terug - na 2,5 jaar... dat wordt tetteren! Dat die mannen maar zien dat ze zich bezighouden ondertussen!)

En jij? Kom jij ook naar de Blogameetup? Laat gerust hieronder iets weten en wie weet drinken we zaterdag samen een kopje koffie!


Reacties

Karen. zei…
Ik kom! :)
En was er vorige keer ook bij...
Hopelijk vallen de sprekers mee, de vorige editie was het nogal professioneel getint (ik kon niet echt volgen :) ).
Cool! Ik ben reuzebenieuwd! Tot zaterdag!
Woohoo zei…
Ik zal er ook zijn :)
Cool! Ga je je kleine kruimel meenemen?

Populaire posts van deze blog

We haken weer lekker weg...

Een simpel rokje in tricot - met tutorial

Zelfgemaakte wasbare billendoekjes