Floriaans 4

Ook de voorbije tijd deed ik mijn best om de beste quotes van Florian zo goed mogelijk bij te houden. Lees je even mee?
  • "Mijn hart bloedt!", nadat hij een hele tijd geweend heeft omdat hij zijn teen tegen de openslaande deur stootte. Hij had goed geluisterd naar mij toen ik tegen iemand zei dat mijn hart bloedde omdat Pepijn zijn laatste dagen in de chrèche deed!
  • "Mama, daar zijn platterijtjes in, he!", toen hij het spelletje Connecto ging spelen.
  • Florian wrijft bij het slaapwelkusje door mijn haar. Ik zeg: "Stop er maar mee want je doet mijn haar in de war." Hij: "In welke war?"
  • "Mama, wanneer ga jij nog eens een baby krijgen?" - Ik antwoord dat ik niet denk dat ik nog een baby ga krijgen. "Maar ik wil zo graag met 3 zijn, ik wil dat we een baby'tje hebben" - Ik geef ongeveer hetzelfde antwoord als na vraag 1. "Mama, als je heel veel eet, ga je dan een baby krijgen?'
  • Ik: "Je hebt toch te veel keuze aan tafel, he." - Hij: "Keuze? We hebben toch geen keuze, we zijn toch niet in een kokshuis?" - Ik: "Weet je wat dat is, 'keuze'?" - Hij: "Ik weet dat niet, hihihihi!" (Zeer bizarre conversatie, gevolgd door gigantisch gegiechel!)
  • In het Zwarte Woud, waar sneeuw lag: "Kijk, daar zijn langluifers!".
  • In datzelfde Zwarte Woud, tijdens een (lange) wandeling: "Mijn gillen doen pijn!" (Misschien een onvermoede invloed van de West-Vlaamse grootouders?).

Reacties

Lunatiek zei…
Geweldig toch!
Tam Tam zei…
heerlijk :-)

Populaire posts van deze blog

We haken weer lekker weg...

Een simpel rokje in tricot - met tutorial

Zelfgemaakte wasbare billendoekjes