Cameoplezier

De afgelopen weken ging ik meermaals aan de slag met mijn Cameo. Voor jullie volgt hier een kort overzichtje.

In de maand juni kwam het verjaardagsfeestjescircuit op gang bij de oudste zoon. Hij mocht naar 2 feestjes gaan en nam telkens een leeskussen mee voor de jarige Jacob(a).
De uitleg voor het leeskussen vind je hier. De namen sneed ik uit flockfolie en streek ik erop tijdens het maakproces.

Bolletjesstof: Daaidieka
Autostof: gekregen van een vriendin
Flexfolie: De Banier (denk ik!)
Bolletjesstof: Berger Brussel (denk ik!)
Uiltjesstof: Markt Maastricht
Flexfolie: De Banier (denk ik!)
Voor een andere jarige maakte ik dit leuke shirtje:

flexfolie bij Feeërieke
Voor we op reis naar Frankrijk vertrokken, kregen we bericht van de vakantiecoördinator dat we een superheldenkostuum in onze koffers moesten steken. Daarom maakte ik voor de kinderen deze grappige t-shirts. Het snijbestand van Spiderman kan je gratis downloaden op de blog van Feeërieke.

Electric flexfolie bij Feeërieke


Flexfolie bij Feeërieke

Vandaag leukte ik een sweater op voor een lieve vriendin die een extraatje verdiende. De koperkleurige electric flex vind ik hier supermooi voor grote meisjes, het geeft dat tikje glamour waar wij dames wel fan van zijn! Vriendin E liet al weten dat haar dochter van 12 stikjaloers is, hihi.

Electric flex bij Feeërieke
Tot slot maakte ik voor de oudste zoon, die 5 jaar werd tijdens onze reis, een werktuigengordel. Zo hoeft hij niet steeds een "werkbroek" te dragen als hij een klusje wil uitvoeren ;o) De (Engelstalige) werkwijze vond ik op deze blog. Ik gebruikte een oude jeans van de man des huizes, stevige stof en dus handig gerecykleerd! Op de zakjes streek ik een werktuigje zodat het geheel wat blitser oogt.

Beige canvas: gerecyckleerd van een oude jeans
Sluitingen: Fourniturenkraam Voddekensmarkt Halle
Flexfolie bij Feeërieke
Bij de volgende creasessie kruip ik weer achter mijn naaimachine, want zo te zien mogen we al aan de herfstkleren beginnen ;o)
Wat doe jij op regenachtige zomerdagen als vandaag en gisteren?

Reacties

Tante Bavette zei…
DIenen electric flex moet ik precies ook ne keer aanschaffen. Zo wijs!
Ik heb vandaag mijn agenda voor volgend schooljaar geprint, een berg strijk verzet en de logeerkamer geverfd. Echt een top vakantiedag dus... zucht :-)
Woohoo zei…
leuk allemaal! Ik ga volgende keer ook es wat meer speciallekes bestellen, die cactussen zijn supercool!
Electric flex, nog nooit van gehoord, maar zo cool zeg!
Tine zei…
Ik ben ook gefascineerd door die electric flex, moet ik ook eens bestellen! De andere maaksels zijn ook super!
Vnila zei…
Helemaal verliefd op die Electric Flex! Ga ik snel ook eens gebruiken!
Lunatiek zei…
Goed bezig zeg!
Khadetjes zei…
Oh boy, die electric flex, die moet ik hebben!
Knap werk.
Evi zei…
Leuk gedaan!
Juf Annelies zei…
Ik vind het patroon van de cactussen super. Waar haalde je deze?

Populaire posts van deze blog

We haken weer lekker weg...

Een simpel rokje in tricot - met tutorial

Zelfgemaakte wasbare billendoekjes