Hippe brooddozen

De oudste zoon vroeg al een tijdje wanneer hij eens een nieuwe brooddoos kreeg. In de oude zat immers een grote barst. Ze was nog bruikbaar, maar inderdaad aan vervanging toe. Dus keek ik de afgelopen maanden goed rond en zo vond ik begin deze week een leuk, monochroom exemplaar.

Met mijn vriendje Cameo en wat vinyl maakte ik er een heel persoonlijk exemplaar van.

Brooddoos: Makro
Vinyl: Feeërieke



Ook kleine broer had glunderoogjes toen hij de brooddoos van z'n grote broer zag. Het kind gaat al een jaar naar school met een onnozele brooddoos van Planta. Die groeien hier in ons dorp aan de bomen, denk ik: we kregen er al 3 mee via de school.

Toevallig had ik groen vinyl liggen dat perfect paste om de lelijke Planta-opdruk achter te verstoppen.

Zo was deze brooddoos ook klaar voor een "pimpactie". Ik zocht een ridder op het web, want het kind is zo teleurgesteld dat hij later geen ridder kan worden... Hij heeft zich nu voorgenomen "vuilkarman" te worden. Ook best heldhaftig, is het niet?

Het resultaat is nog niet perfect, hier en daar vormden zich wat bobbels onder het groene vinyl. Als iemand mij daar dé tip voor kan geven, geef een kreet hieronder!
De ridder staat trouwens tamelijk recht maar hij lijkt scheef geplakt omdat de ondergrond niet helemaal recht kleeft. Dat vind ik nog het moeilijkste met vinyl! Bestaat daar een ultieme "trick" voor?

Brooddoos: gekregen van Planta
Vinyl: Feeërieke

Reacties

Wat een glunderende gezichtjes ! Die cameo rendeert goed bij jullie ! Den echtgenoot gaf zijn ok (as if necessary) voor de aanschaf van de Cameo, ik vraag me alleen af waar ik het ding ga stockeren 😂
Unknown zei…
Ik zou ook blij zijn met zo'n brooddoos, haha! Ze zijn tof geworden!
Lunatiek zei…
2 stoere brooddozen voor die 2 stoere kerels! Tof!

Populaire posts van deze blog

We haken weer lekker weg...

Een simpel rokje in tricot - met tutorial

Zelfgemaakte wasbare billendoekjes