Ikavana!

Vandaag zou je het niet gezegd hebben, maar 2 weken geleden begon de lente langzaam maar zeker en onzeker aan onze tenen te kriebelen. Ik kreeg er prompt een crea-impuls van.

Feeërieke bezorgde me een leuk t-shirt en ik koos er (alweer) een van de kleuren "electric flex" bij. Ik ben echt een fan van het eerste uur van deze flexfolies!

Eigenlijk had ik al een andere leuke quote klaar, maar toen kwam mijn zoon plots af met een papier waarop hij met zwarte verf "ik hou van jou" had geschreven. Hij zit in de derde kleuterklas en begint de laatste tijd te experimenteren met de letters die hij al kent. Uiteraard schrijft hij fonetisch, hij kent helemaal de tweeklanken nog niet. Zijn schrijfsel zag er dus zo uit:


Ik postte deze foto op IG en iemand reageerde dat ik het moest vereeuwigen. Daarop ging de creatieve bel in m'n hoofd rinkelen. Ik traceerde zijn letters, verbeterde zijn N die hij eerst als A had geschreven en zette het geheel in de juiste volgorde. Kwestie van niet al té ingewikkeld te gaan doen.

Ik liet opzettelijk de "onvolkomenheden" staan zodat je echt wel ziet dat de tekst met een penseel werd geschreven.

Ziehier het eerste t-shirt voor de komende zomer, heel persoonlijk van mijn hartendiefje voor mij!

t-shirt: Feeërieke
Electric flex "olive": Feeërieke


En kijk eens hoe mooi die electric flex schittert in de avondzon!

Reacties

MultiVroon zei…
Prachtig! Het lijkt echt geschilderd!
... van Sara zei…
Alleen al zo'n briefje van je zoontje is om te smelten, maar jij maakt er zo wel een hele mooie herinnering van.
Unknown zei…
Het is echt prachtig geworden, blij dat je mijn vereeuwigentip gevolgd hebt! ❤
Hutsepruts zei…
Heel mooi. Dat shirt maar goed bewaren ;-)
Eentje om te koesteren...
laviedesofie zei…
Mooi en BIEZONDER!
Unknown zei…
Heel erg mooi! Ik ben een echte beginneling en zou graag weten hoe flex/flock folie werkt 😊
molemieke zei…
Heel mooi en uniek!
@Ellen Brootcoorens: je strijkt flex en flock op textiel. Als je meer te weten wil komen, meld je dan gerust aan op onze fb-groep "Silhouettebloggers België". Daar kan je vragen stellen of gewoon meelezen!

Populaire posts van deze blog

We haken weer lekker weg...

Een simpel rokje in tricot - met tutorial

Zelfgemaakte wasbare billendoekjes